Danışmanlık Nedir?
Danışmanlık, bir firmanın talep eden kişiye, kuruma ya da markaya, çeşitli stratejiler ve hedefler doğrultusunda verilere, araştırmalara, deneyime dayalı tavsiyelerde bulunma hizmeti olarak tanımlanabilir.
Danışmanlık firmaları çok farklı alanlarda uzmanlıklara sahip olabilir. Örneğin, finans danışmanları, şirketler ve kişiler için beklentileri ve sermayeleri ölçeğinde finansal stratejiler oluşturur. Marka danışmanları ise markaların imaj çalışmalarında, sosyal medya kampanyalarında ve diğer pazarlama girişimlerinde yol gösterir.
Danışmanlık hizmeti alan markalar, pazarlama profesyonelleri ile çalışmanın avantajından yararlanır. Pazarlama bütçelerini daha verimli değerlendirebilir, markalarını güçlendirebilir ve daha fazla insana ulaşabilir.
Neden Danışmanlık Hizmetine İhtiyaç Duyarsınız?
Günümüzde markalar arasındaki rekabet çok dinamiktir. Özellikle sosyal medyanın yaygınlaşması, firmalar arasındaki rekabeti en üst düzeye çıkarmıştır. Marka konumlandırma danışmanlığı veren platformlar, şirketler ve ajanslar markanızın bu rekabette öne çıkmanıza yardımcı olur. Marka danışmanlık hizmeti alarak,
- Her platformun gerekliliklerine uygun marka konumlandırması ve güçlendirme çalışması yürütebilirsiniz,
- Doğru ve tutarlı bir pazarlama ve marka güçlendirme stratejisi oluşturabilirsiniz,
- Markanıza dair objektif bir bakış açısı kazanırsınız,
- Farklı sosyal medya platformlarındaki ve iletişim kanallarındaki yeni trendleri gözden kaçırmazsınız,
- Olası krizleri hem hukuki hem de iletişim açısından çok daha profesyonel şekilde atlatabilirsiniz,
- Bütçenizi daha verimli kullanabilirsiniz.
Danışmanlık Neleri Kapsar?
Danışmanlık hizmetleri, danışmanlık alan kurumun ya da bireyin bulunduğu sektöre kadar farklı aşamalar içerebilir. Marka güçlendirme, imaj yönetimi, pazarlama gibi konularda verilen danışmanlık hizmeti ise genelde benzer aşamalardan oluşur. Danışmanlık hizmetinin içerdiği aşamalar şu şekilde sıralanabilir:
- SWOT Analizi: Danışmanlık için başvuran şirketin güçlü ve zayıf yönlerini tespit etmek, piyasadaki konumunu belirlemek ve rakipleriyle arasındaki farkları anlamak için SWOT analizi yapılır.
- Hedef Kitle Tanımlama: Markanın beklentileri ve kimliği doğrultusunda hedef kitleler belirlenir. Bu hedef kitlelerin özellikleri, daha sonra pazarlama stratejilerinde kullanılmak üzere detaylıca incelenir.
- Kurumsal Kimlik Çalışması: Gerektiği takdirde kurumsal kimlik, logodan sloganlara kadar her detayıyla yeniden oluşturulur.
- Marka Güçlendirme Çalışması: Markanın imajını güçlendirmek, piyasada daha kalıcı bir yer edinmesini sağlamak amacıyla çeşitli çalışmalar gerçekleştirilir.
- Performans Takibi: Markanın sektördeki, sosyal medyadaki, basılı ve görsel medyadaki performansı verilere dayalı olarak sürekli izlenir ve marka tarafına raporlanır.
2gether Social ile Dinamik Bir Danışmanlık Hizmeti Alın
Günümüzde müşteri eğilimleri, trendler ve rekabet çok hızlı bir şekilde değişmektedir. 2gether Social, hem genç hem de deneyimli uzmanları bir araya getirdiği ekibiyle, markalara çok dinamik bir danışmanlık hizmeti sunar.
Yenilikçi dijital araçları kullanarak topladığı verilerle 2gether Social, markanızın her an değişebilen trendleri erkenden yakalamasını sağlar. 2gether Social’ın danışmanlık hizmetinden yararlanarak markanızı güçlendirebilir, onun piyasadaki ve dijital dünyadaki yerini büyütebilirsiniz.
2gether Social Markanıza Neler Sunar?
2gether Social, uzman ekipleri ve yenilikçi dijital çözümleriyle markanıza birçok farklı alanda destek olur. Sosyal medyadan marka güçlendirmeye kadar, tüm bu alanlarda rakiplerinizin önüne geçmenizi sağlar ve piyasadaki konumunuzu kuvvetlendirir.
2gether Social’ın danışmanlık desteğiyle etkili imaj yönetimi gerçekleştirebilir, somut verilerle markanızı analiz edebilir, markanızın güvenilirliğini artırabilir ve bütçenizi verimli kullanabilirsiniz.
Etkili imaj yönetimi
Piyasada güçlenmenin birinci adımı, etkili bir imaj yönetimiyle markanızın güvenilirliğini ve prestijini artırmaktır. 2gether Social, uzman kadrosu ve yenilikçi çözümleriyle markanızı güçlendirmenin en etkili yollarını sunar. 2gether Social ile modern, etkileyici ve hedef kitlenize yönelik bir marka imajı inşa edebilirsiniz.
Somut verilerle analiz
Güçlü bir marka, piyasadaki konumunu ve hedef kitlesiyle ilişkisini sürekli analiz etmelidir. 2gether Social, en doğru ve güncel verilerle marka ve rakip analizi yapabilmenizi sağlar. 2gether Social’ın danışmanlık hizmeti sayesinde markanızın güçlü ve zayıf yönlerini çok daha iyi tanıyacak, yaratıcı çözümlere kapı aralayacaksınız.
Marka güvenilirliğini artır
2gether Social, sunduğu danışmanlık hizmetiyle marka güvenilirliğinizi artırmaya katkıda bulunur. Doğru bir stratejiyle hedef kitlenizi oluşturan potansiyel alıcıların markanıza daha fazla güven ve sadakat duymasını sağlar.
Bütçenizi verimli kullanın
Bütçenin az ya da çok olabilir. Ancak bundan daha önemlisi, sahip olduğunuz bütçeyi en verimli şekilde kullanabilmenizdir. 2gether Social, verilere dayalı hareket eder ve böylece bütçenizi daha efektif kullanmanızı sağlar.